26 Aralık 2010 Pazar

bi dolu günler..

bu haftasonumu dolu dolu geçirdim diyebilirim ama yazım da bir o kadar kısa olacak. çünkü yapmam gereken daha bi ton şey var ve o yüzden çabucacık bitireceğim. aslında bugün pazar ve tüm günümü evde ders çalışarak geçirdim, malum yeni işe adaptasyon ve olayı öğrenme gerekliliğinden ötürü insan maksimum çaba göstermek zorunda kalıyor.. ama asıl doluluğu dün yaşadım. sabahın erken saatlerinde başlayan günüm hava karardığında hala aynı yoğunlukta devam ediyordu.. kendimden baya bir para çıkışının olduğu bir gündü dün.. dünkü harcamalarım sonunda şunları kazandım, (beni batıran ve kredi kartı limitimi dolduran) ingilizce kursu, işte giymeyi düşündüğüm bir etek, şal, ingilizce kitapları, yine işte giyilmek üzere 5 adet çorap ve kol saati.. ayrıca alınmak üzere kafaya konmuş bir ton güzel şey buldum, eminönü ve tahtakalenin ara sokaklarını keşfettim, hanlarda yeni insanlarla tanıştım, süper bir esnaf lokantasında yemek yedim.. o günün akşamında güzel müzikler yapan bir adamla tanıştırıldım. bizzat tanışmadım tabiki ama en azından artık kim olduğunu biliyorum ve dinliyorum ...:))

her yazımda söylüyorum insan hayatı çok ilginç diye ve her geçen gün de gelişen olaylarla bunu bir kez daha iyi anlıyorum diye. daha 1ay öncesine kadar tanımadığım, kim olduğunu bilmediğim kişilerle artık haftanın 7 günü beraber olacağım. çok iyi ve değerli insanları tanıdığımı düşünüyorum ve sanırım bu konuda da çok şanslıyım.. neyse bitiriyorum, dersime geri dönmeli ve yarınki işe hazır olarak bugünümü bitirmeliyim.. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder