13 Aralık 2010 Pazartesi

yeni bir hayat

ne denir bilmiyorum, insan hayatı çok ilginç. açıklamaya çalışıyorsunuz ama kelimeler kifayetsiz kalıyor. anlamaya çalışıyorsunuz ama öyle bir labirentin ortasında buluyorsunuz ki kendinizi içinden çıkamıyorsunuz. bir an ağlıyorken 2 sn sonra kahkaha atabiliyorsunuz.. bir ordasınız bir burdasınız..

işte ben de bütün bunları hayatımın şu son günlerinde fazlasıyla yaşadım hala da yaşamaya devam ediyorum. bu yazıyı neden yazıyorum, çünkü bugün hayatıma yeni bir sayfa açıyormuşum gibi hissettim..ve içinde bulunduğum karmaşayı 2-3 cümle ile yazmak istedim ama yazarken bile içinden çıkamadım, konuyu toparlayamadım..

ama şunu biliyorum insan hiç hissetmediği şeyleri hissedebiliyor, hiç yaşamadığı yerlerde bulunabiliyor, tanımadığı insanları hayatına sokabiliyor ve kardeş/dost/sevgili/arkadaş/düşman olabiliyor hem de çok kısa süreler içinde.. şimdi de merak ediyorum hayat beni daha nerelere sürükleyecek, sonum ne olacak diye :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder