14 Aralık 2010 Salı

14.12.2010

Dün yeni bir hayat demiştim, yeni bir sayfa açıyorum hayatımda demiştim. Bugün o sayfanın açıldığını, yeni iş arkadaşlarımın yolladığı çiçek üzerindeki "Aramıza Hoşgeldin" yazısıyla bir kez daha iyi anladım. İnsan daha 1 gündür tanıdığı insanlardan böyle güzel bir jest alınca çok mutlu oluyor. Notu okuyup da ofise çıkarken yüz ifademin tebessümden sırıtıklıklığa ondan da 32 dişe döndüğünü asansördeki aynadan farkedince kendime baya güldüm..

Bunun dışında ise çok değişik eylemlerde bulundum.. Düşünmek, susmak, dinlemek,konuşmak, anlamaya çalışmak, sonra yine düşünmek, düşünmek, beklemek, üzülmek, sevinmek, özlemek gibi... Aslında hiçbiri bedenen bir yorgunluk yaratmıyor ama zihnen yorgunluk bedenen yorgunluktan çok daha zor bişi.. Çünkü siz istemeseniz de o eylemleri gerçekleştirmeye devam ediyor ve engel olamıyorsunuz..

Her gün ayrı bir şarkıya takılıyorum bu aralar.. Bugünkü favori ve neredeyse 10 kez dinlediğim şarkı: Buyrun iyi dinlemeler...

http://fizy.com/s/1jox68

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder