15 Eylül 2010 Çarşamba

uykum kaçtı, blog yazmaya karar verdim

Eveeett... Sonunda ben de bu camiaya giriyorum sanırım.. Normalde insanlar blog yazmaya nasıl karar verir, ne şekilde blog yazmaya başlar ya da amaçları nedir bilmiyorum ama benim sebebim çok ilginç (en azından benim için) ...

Başlıktan da anlaşılıyor aslında uykum kaçtı ve blog yazmaya karar verdim :)))

Yatakta geçirilen uykusuz bir 1.5 saat, bi o yana bi bu yana dönmelerin sonucunda kapkaranlık odamın ortasında yatağın ortasına oturmuş bilgisayarımı kucağıma almış gözümü alan monitörün ışığında nette geziniyordum. gecenin bi yarısı ne yapacağıma karar verememe durumundan sonra hadi bi blog yazayım, ben de "blogger" olayım düşüncesi beni dürttü diyebilirim.

Normalde uykusu kaçan bi insanın aklına böyle şeyler gelmez.. ne biliyim bi yoğurt yiyeyim, süt içeyim belki uykum gelir, kitap okursam belki çaresi olur gibi düşünceler normal(!) insanların aklına gelirken benim gibi olmadık zamanlarda olmadık şeyler aklına gelen birinin böyle bir karar alması aslında çok da garip gelmemeli. tabi bu kararı almamda birsürü blog takip eden ve blogger arkadaşları olan biri olmamın etkisi olabilir düşüncesindeyim. şaka maka ilk yazımı da yazmış oluyorum, paragraflarım var ne mutlu bana hihihi... ilk yazı için yeterlidir herhalde :P tecrübesiz blog sahibesi olarak bir de "about me" yazısı yazarsam güzel bir başlangıç yapmış olurum herhalde... haydin güzel geceleeerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder