19 Eylül 2010 Pazar

bugün ne yaptım 2

bugün biricik sevgülüm beni bir süredir uğramayı istediğim IKEA'ya götürdü.. Birşey almam gerekmiyor ama nedense çok eğleniyorum ben orda.. çeşitli ev aksesuarlarını karıştırmak, rengarenk dolaplar, tabaklar çanaklar arasında gezinmek, koltuk kanepe ve yatakların üstüne kendini bırakmak, hazır ev çözümleri ve mekan tasarımları içerisinde kaybolmak acayip güzel bir duygu.. her köşesini gezdik resmen... oradayken insanın ev döşeyesi geliyor, sürekli gördüğü parçaları hafızaya alıp ileride sahip olmayı istediği ev için şimdiden tasarlamalar yapıyor. en azından benim için öyle oluyor... o kadar kendimi kaptırmışım ki bloga koyarım diye 2 fotoğraf bile çekemedim :))

Sonrasında muhakkak uğradığımız yer olan kasaların ordaki isveç gıda ürünlerinden çikolata ve kurabiyelerden aldık sosislimizi yedik...dolanma safhamıza devam ederken bir de ne görelim... spor ayakkabıda indirim :)) ikimiz de ayakkabı sever ve özellikle spor ayakkabılara dayanamayan bir çiftiz.. nasıl bir şanstır ki uzun zamandır aradığım bir ayakkabının tam da istediğim renk ve modelini hiç olmayacak bir indirimde buldum.. nasıl mutlu oldum anlatamam... benim ayakkabı baktığımı gören sevgülüm O. da bu seneki 3. spor ayakkabısını aldı. 40 yılda 1 ayakkabı alıyorum derler ya bizimkisi 40 günde 1 ayakkabı alıyor :)) bense sevdiği ayakkabıdan vazgeçemeyen artık yırtılana kadar uyumlu uyumsuz herşeyin altına aynı ayakkabıyı giyen yine de mutlu olan bir insanım... 

bugün beni mutlu eden sevgülüme ikea'nın sloganını uyarladım, kendisine  yeni bir isim taktım:
"O., evimizin erkeği"  :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder