17 Eylül 2010 Cuma

okul hayatına dönüş

İsteksiz bir doktora öğrencisi olarak dün ve bugün okuluma gidip, yapmak zorunda olduğum ders kaydımı ve harç ödememi yaptım. Hala bana ne katacağı konusunda tereddütlerim olmasına karşın; evde boş oturmıyım bari, en azından okula giderim vakit geçer veya sevgilimi/arkadaşlarımı görürüm iki sosyalleşirim mantığıyla doktoraya (zoraki!) devam eden birisiyim. 

Dün de yine ders seçimleri için çok sevgili okuluma gittim. Lisans hayatımın ilk senesinden beri süregelen bir alışkanlıkla yine ders seçimlerimde kararsızlıklar yaşadım, doktorada bile peşimi bırakmayan kontenjan dolumu gibi talihsizliklerle karşılaştım.

Kendimi bildim bileli bu hep böyle olmuştur... Bir program yaparım kafamda, okula giderim, aaa bi bakarım millet gayet kolay ders kaydı yaparken benim almak istediğim derslerin kontenjanı dolmuş... Hemen git hocayla görüş, aman dilekçe yaz, otomasyona bildir sonra bilgisayar başında bekle dur kontenjan artsın da kayıt olayım diye. Yaklaşık 8 senedir aynı okuldayım ve bu olayları yaşamadığım bir sene dahi yoktur inanın. Evet biraz şanssız bahtsız bir insanım.. 

Her neyse bu sene de aynı şey oldu ama artık karar vermiştim, amannn alamıyorsam da alamam hayırlısı, demekki kısmet değilmiş, doktorayı bırakmama da bahane olur bu sayede gibi rahat bir moddaydım. Belki de bu yüzden bu seferlik daha kolay hallettim işlerimi.. :)) Mukadderat işte :))

Yalnız çok enteresan bi olay yaşadım, 8 senedir aynı okuldayım diyorum ya, neredeyse hergün (özellikle de yüksek lisansım sırasında) sürekli gördüğüm hocalarımdan birinin odasına girdim yine bu ders seçimleriyle alakalı olarak. Kendi danışman hocamın odasında olsun, fakülte koridorlarında olsun sürekli karşılaştığım hoca bana "sen yenimisin, snei hiç görmedim" dedi... Nası yaa dedim içimden.. Hayır öyle silik bi öğrenci de değilim ki kardeşim, "hoca sen nerde yaşıyon, nası hiç görmedin beni ya" diyecektim ama diyemedim tabi..

Neyse bunu anlatmam bana ve size ne kattı bilmiyorum ama işte paylaşayım dedim. Yeni eğitim öğretim yılı da açılıyor, gidip kendime yeni kalemler alayım bari :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder