24 Eylül 2010 Cuma

dolu dolu bir gün :))

bugün aslında monoton ama yine de dolu dolu bir gün geçirdim diyebilirim.. sabah kalkıp güzel bir kahvaltıdan sonra, 2 gün önce aranıp çağırıldığım tekin acar'da yapılacak biotherm'in cilt analizi uygulamasına katıldım.. aslında her ne kadar kaliteli bir cilde sahip olduğum söylense de kendi adıma dönem dönem problemler yaşıyorum. mesela siyah noktalar, mesela T bölgesindeki yağlanma ve özellikle yaz aylarında çıkan minik pötürcükler ve son zamanlardaki hava değişimlerinden ötürü gelen kuruma... Biotherm'in yetkilisi bayan çok yardımcı oldu hatta benim dememe kalmadan kendisi benim problemlerimi bana gösterdi saolsun.. sonrasında da hem bugün hem de ilerisi için daha iyi ve problemsiz bir cilt için bana önerilerde bulundu.. Aslında her bulduğum ürüne atlamayı ve kullanmayı seven bir insan değilim. Aksine çok hassas bir cildim olduğundan hemen alerji veya kızarıklıklar yaşadığımdan ve hatta geçen sene başımdan kötü bir deneyim geçmesinden ötürü baya bir temkinliydim ama yine de kendimi o ürünleri almaktan alıkoyamadım.. Belki de biotherm'in bilinen ve güvenilir ürünleri olduğunu duyduğumdan olabilir. Güvenmek istedim açıkcası.. İşte bunlar bugün Tekin Acar'dan çıkarken poşetimde olan ürünler:

Büyük boydaki ürünler benim aldıklarım, şeffaf poşet içindekiler de saolsun biotherm'in hediyeleri :)) neler aldığımı merak ederseniz hemen açıklayayım.. En soldaki Biosource Biosensitive temizleyici köpük, hemen yanındaki Biosource arındırıcı peeling ve en sağdaki Biopur kil maskesi.. Poşet içindekiler de Biosource tonik, Aquasource nemlendirici, Multicharge göz çevresi kremi ve Aquasource dudak nemlendiricisi.. Kil maskesi ve peeling özellikle siyah noktalar için birebirmiş. Nemlendirici konusunda da benim gibi hassas ciltler kremimsi değil de jel gibi olan ince ve hafif nemlendirici kullanmalıymışlar. Bu da benden size bir tüyo olmuş olsun :))
Biraz önce temizleyicimi, toniğimi ve nemlendiricimi kullandım.. Şu kadarını söyliyim ne temizleyici köpüğü ne de toniği öyle cildi yakan ve rahatsız edici cinste değil. Gayet hafif ve fresh bir etki veriyorlar. Nemlendiricisi de mükemmel kokuyor.. Haftasonu da kil maskesi ve peelingi deneyeceğim..

Bu bakımla alakalı saatlerden sonra araya 3 saat kadar doktora dersimi sıkıştırıp sonrasında sevgülümle eve dönüş yolunda bir keyif yapalım dedik. Bostancı Moonstruck'ta oturduk...Çaldığı jazz müziği olsun, loş ışıklandırması olsun, evimize yakın merkezi bir yer olması açısından olsun fena değil denecek bir yer... O., birasını ben şarabımı aldım, 2 kelam sohbet ettik, hafif çakırkeyf olup evlerimizin yolunu tuttuk.. 



Eve geldim ki ne göreyim, masamda bir kargo poşeti.. Hediye olarak gelen ve benim de bu haftasonu sefgülüme hediye edeceğim Basketbol dünya şampiyonası için Nike'ın özel ürettiği tişörtlerden biriydi... Saolsun takip ettiğim bloglardan birinin sahibesi sevgili Naz, bu tişörtü bana yolladı.. Bakalım sefgülüm de beğenecek mi bu hediyeyi görecezzz :))



Bugün sürprizlerle, hediyelerle, keyiflerle, eğlencelerle, alışverişle geçen bir gün geçirdim, darısı diğer günlerimin başına diyorum ve aranızdan bugünlük ayrılıyorum... :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder