30 Ocak 2011 Pazar

Ocak'ın son haftasonusu..

Yine ara verdim yazmalarıma ama inanın hayatımda olan olaylar, başıma gelen ilginçlikler ve son haftalardaki yoğunluklarım aynen devam ediyor..  Ara ara vücudumun kendini bıraktığını ve boşa aldığını hissediyorum bazen de anlık telaşlarım ve kızgınlıklarımla hızlanıyor ve inişli çıkışlı dalgalanmalar yaşıyorum. Yine nasıl geçtiğini anlamadığım bir haftasonunu daha bitirdim ve ocak ayının sonuna geldiğimizi farkettim. Önümdeki şubat ayı da oldukça aktiviteli geçecek eminim. Çünkü kutlanması gereken doğumgünleri ve kariyer açısından önem arzeden günlerle dolu bu sene Şubat benim için. Alttaki şiirimsi yazı Can Dündar'a ait ve bir arkadaşımın blogunda gördüm açıkcasıve sözleri çok hoşuma gitti, çalıyor ve ben de paylaşıyorum.. En altta da hem ses olarak hem fizik olarak beğendiğim bir bayandan hoş bir şarkı gelsin :) 


Dün Canım olan
Yarın, Düşmanım olmaz benim
Yaşananların hatırı hep saklı kalır,
Hatırları hep sorulur selamları hep alınır…
Sildiklerim vardır bir de,
onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır
Adları anılmaz, hatırları sorulmaz,
Sadece beddualarımdır
Vicdanla birlikte
Şeref ararım ben sevdiklerimde
Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim
Zaman gelir şerefsizleri de severim
Her yerde gözüm kulağım vardır benim
“Eksik söylemek yalan söylemek değildir” mantığındaki “Çok Dürüstler”?
Beni değil, kendilerini kandırırlar yalnızca
Bilmezden gelişlerim, aptala yatışlarım
Kaybetme korkumdan değil,
Karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır…
İnkar olmaz benim hayatımda
Yaşananı, “yaşanmamış” saymam
Sayanları da SAYMAM
Kelimelere sığmaz,
Sayfalar sürer beni anlatmak,
Ama ne kadar anlatılırsa anlatılsın
Yaşayan bilir beni, yaşamayan anlamaz
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz,
Büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz

Shaina Twain - Forever and For Always...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder