9 Kasım 2013 Cumartesi

Günaydın

Doğma büyüme İstanbulluyum. Bu şehrin kargaşasıyla, trafiğiyle, kalabalığıyla büyüdüm. Son yıllarda bu şehri bırakıp daha küçük bir yere yerleşmek, daha dingin ve sakin bir yaşam sürmek, İstanbul'a sadece gezip eğlenmek için gelmek hep aklımın bir köşesindeki hayaller ve planlar arasında. Bu sabah kalktığımda ise bu şehirle ilgili bir şeyin daha farkına vardım. Yoğun iş temposu, günün 24 saatine bir ton şey sığdırma çabası içinde durmaksızın nefes almadan yaşıyoruz. Ajandaya kaydedilmiş bir hayat yaşıyoruz resmen. Kendimize ayıracağımız güneşe yüzünüzü dönüp gözlerini kapatıp hiç birşeyi düşünmeden ruhumuzu dinlendireceğimiz bir 5 dakikamız bile yok.

Bu sabah evimin penceresinden içeri sızan muhteşem sabah güneşi beni bu hale getirdi. Demin bahsettiğim şeyi ben yaptım ve inanın  o 5 dk öyle iyi geldi ki. Lütfen kendinize zaman ayırın ve güneşin tadını çıkarın..

Herkese günaydın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder